úterý 10. října 2006

Webkamera

Webkamera zblízka
Webkamera
Taková webkamera je šikovná věc. Obzvlášť, když máte dvě, každou na jiné straně oceánu.

Já jednu měl, ale nechal jsem ji v Čechách. Teď jsem tady jednu vyhrál. Nebylo to těžké vyhrával skoro každý, a kdo nevyhrál, mohl to zkusit znova. Já vyhrál digitální foťák. Měl bych ale spíš napsat "digitální foťák", protože tak je to inzerované na obalu. Umí to dělat fotky (high quality je 640x480 pixelů), má pevnou ohniskovou vzdálenost, 8 MB SDRAM a baterku, která když se vyndá, tak se fotky vymažou. Je to přívěšek na klíče a jako foťák je to úplně k ničemu.

Ale na druhou stranu to umí natáčet videa, taky 640x480. Samozřejmě, že se video na 8 MB nevejde skoro žádné. Ale když se ta věc připojí k USB, tak nepotřebuje baterku a jako webkamera funguje docela dobře. A je super maličká, nezabere žádné místo, však vidíte na obrázku.

Update: Tak se prý mám vyjadřovat přesně. Dobře, kameru jsem nenechal v Čechách, kameru jsem nechal u Kačenky. Však je v pravém horním rohu toho prvního obrázku vidět.

Žádné komentáře:

Okomentovat