pondělí 9. října 2006

Hyde Park Book Fair

Hyde Park Book Fair
O víkendu se u nákupního centra na 55th Street konal bleší trh s knihami. Použité knížky prodávali za hubičku - většina stála méně než dolar. Jasně, byly použité a na některých to bylo dost vidět, ale pořád to jsou knížky. A protože je mi líto brát si novou knížku na cesty, protože je v batohu vždycky různě slisuju, tak jsem si řekl, že by nebylo špatné se předzásobit.

Na trhu měli i spoustu odpočinkové beletrie, kterou bych si koupil i novou, takže nebylo co řešit. Nakoupil jsem nějaké Crichtony, Kingy, Ludlumy a Grishamy. Z umělecky hodnotnějších knih jsem vybral jen jednu sbírku povídek a nakonec jsem náhodou objevil i jedno dílo ekonomicky zaměřené - Free to choose od Miltona a Rose Friedmanových.

Mám na dlouho co číst, však vidíte na obrázku.

Žádné komentáře:

Okomentovat